czwartek, 12 września 2013

sok warzywny

...i przepis na sok warzywny

 


Tak ważne, a tak często o nich zapominam... Gonitwa codzienności sprawia, że nie skupiam się na drobnych rzeczach, które są wkoło:
- na uśmiechu dziecka zasłyszanym na placu zabaw
- na radości psa, który wita mnie codziennie rano tak, jakbyśmy nie widzieli się od miesiąca
- na drobnym geście obcego człowieka...
... i na masie innych rzeczy. A one dają tyle radości:)

Drobne przyjemności budują naszą codzienność i sprawiają, że jest ona zwyczajnie piękna i radosna. Dlatego postanowiłam celebrować chwile - te małe, drobne momenty...

Nie wszystko, co robimy w życiu musi mieć sens, musi do czegoś nas prowadzić i sprawiać, że będziemy zdobywać wyżej, więcej...

Podążaj za marzeniami i rób to, co sprawia Ci radość - to zdanie będzie od dziś przyświecać mojej codzienności:)

...wzniosłam toast sokiem warzywnym (homemade) i postanwiłam więcej się nie martwić:)

Prawie jak czerwone wino:
2 małe buraki
4 marchewki
2 jabłka 
kawałek imbiru (około 1 centymetra)
Sokowirówka w ruch i życie znów ma smaczek:)


 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych