sobota, 25 stycznia 2014

makaron w sorelli


Aż sama się dziwię, że w tak bardzo zimny dzień zdecydowałam się jeść na mieście. Miałam strasznie ochotę na makaron i ploteczki, więc obiad z przyjaciółką (i jednocześnie szwagierką) okazał się idealnym pomysłem.

Wybrałyśmy się do Sorelli - pizzeria na poznańskim Starym Rynku: http://www.pizzeriasorella.com/ 
Niestety, tym razem bez zdjęć, gdyż w takim mrozie pamięć już nie ta i zapomniałam zrobić:)

Już nie raz miałam okazję tam jeść i zawsze jestem bardzo zadowolona. Dziś bardzo dużym minusem było to, że miejsce znalazłyśmy w sali u góry, w której wiało i było zimno za każdym razem jak wchodzili nowi klienci. 
Mogę z czystym sumieniem polecić tam pizzę - bardzo smaczna, zapiekanki makaronowe, penne z gorgonzolą i szparagami i kilka jeszcze innych rzeczy.
Dziś skusiłyśmy się na spaghetti ze szpinakiem, czosnkiem i wędzonym łososiem oraz oliwą. Było pyszne, posypane parmezanem, idealne połączenie smaków:) 
Na pewno spróbuję zrobić ten makaron w domu, bo wydaje się być prostym i na pewno pysznym daniem:)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych