piątek, 10 stycznia 2014

sok z marchwi z dodatkami - zdrowie w szklance




Najczęściej świeże soki robię w okresie wiosenno-letnim, kiedy są dostępne świeże, pyszne warzywa i owoce. Jednak dziś zapragnęłam poczuć smak wiosny i przygotowałam mój ulubiony sok z marchwi. Dodać do niego można to, co się lubi lub to, co się ma akurat w lodówce:) Ale wspaniałe w marchwi jest to, że i bez dodatków smakuje bosko!

Na dwie większe szklanki dziś potrzebowałam:
7-8 dużych marchewek
1 pomarańcza
plaster (grubszy) świeżego imbiru
kilka kropel soku z cytryny
2 krople oliwy z oliwek/oleju

Wszystkie składniki przygotowujemy według wymagań naszej sokowirówki i miksujemy:) na koniec, już do szklanki, dodajemy sok z cytryny dla smaku i olej/oliwę dla dobrego trawienia. O dodawaniu oleju do soku z marchwi kiedyś powiedział mi ktoś, kto wielbi soki z tego warzywa - -podobno ułatwia trawienie marchewki. Ale jeśli nie smakuje Ci z tym dodatkiem, to go nie stosuj:)

Smacznego! 

1 komentarz :

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych