piątek, 28 lutego 2014

pełen energii poranek z owsianką


A gdyby tak nie musieć pracować i móc każdego dnia celebrować śniadanie? to byłby raj na ziemi;) Mówi się, że śniadanie, to najważniejszy posiłek w ciągu dnia - i ja bardzo mocno z w to wierzę. Płatki owsiane z owocami są pięknym początkiem dnia. Ja lubię, kiedy one są miękkie i gęste:)
Jest wiele sposobów podania tego posiłku - ja przygotowałam z tego, co miałam w  domu:)

Co potrzebujemy:
6 łyżek płatków owsianych
1 i 1/2 szklanki mleka
1 banan pokrojony w kawałki
1/2 kiwi pokrojonego w kawałki
3 suszone morele pokrojone w kawałki

1. Zagrzewam mleko w garnku. Dodaję do niego płatki i gotuję razem na małym ogniu, ciągle mieszając, aż osiągną oczekiwaną konsystencję i miękkość - jakieś 6-8 minut (zależy, jakie mamy płatki).
2. Na koniec do garnka dodaję banana i kiwi i minutkę, ciągle mieszając, podgrzewam wszystko razem.
3. Przed podaniem posypuję pokrojoną morelą suszoną.

Miłego poranka!

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych