piątek, 14 lutego 2014

Yeżyce Kuchnia, czyli tam nas jeszcze nie było (Poznań)




...i od czego by tu zacząć... :) Miejsce zaskoczyło mnie bardzo - w pozytywnym sensie. Słyszałam o nim już od kilku osób różne opinie: że hipstersko, że drogo, że smacznie, że zbyt modnie, że .... Wiadomo, każdy ma swoje zdanie, coś może się podobać, coś nie. 
Postanowiłam w końcu sprawdzić na własnym podniebieniu i żołądku, czym karmią w Yeżyce Kuchnia.
Miejsce na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie jak wyjęte z okresu mojego dzieciństwa, albo jeszcze troszkę sprzed moich narodzin. Ale niech nie zmyli Was surowość wnętrza - na talerzu jest znacznie bardziej kolorowo i przyjemnie. Zamówiliśmy kilka dań: polędwiczki wieprzowe z puree z pietruszki i czerwoną kapustką, serce wołowe z warzywami i konfiturą z czereśni oraz hinduskie curry (wegańskie). Ze smaku jestem bardzo zadowolona. Jedzenie jest przygotowywane na świeżo, smaczne i cóż...warte swej, wcale nie niskiej, ceny:)
Jeśli masz ochotę na ciekawy smak, w miejscu innym niż typowa restauracja - polecam. Jeżyce okazały się być bardzo smaczną dzielnicą:)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych