poniedziałek, 17 lutego 2014

niedziela na mieście - Corcovado Cafe (Poznań)


Nie mogłam się zebrać od wczoraj do napisania tego posta, ponieważ mam mieszane uczucia. Z jednej trony miejsce jest dość przyjemne i kameralne, z drugiej nieco dziwne. W menu, w większości, nic zaskakującego, ceny wcale nie niskie. Natomiast jedzenie bardzo smaczne i porcje takie, którymi można się najeść. 
Skosztowaliśmy zupę cytrynową (pyszna, ostrawa, z kurczakiem i ryżem), zupę cebulową (całkiem dobra, ale miałam okazję jeść smaczniejszą i fajniej podaną), spaghetti z rakami (bardzo smaczne) i gnocchi z gorgonzolą i pomidorami (bardzo smaczne danie). 
To, do czego nie jestem przekonana i co nie wpisuje się w moje gusta, to obsługa klient. Niby wydaje się, że jest próba tworzenia "domowej atmosfery" z jednej strony, z drugiej zaś, jakoś nie do końca miło było. NA prawdę nie potrafię opisać tego, ale są pewne zachowania, które w restauracji, w mojej opinii, powinny być zachowane.

Jedzeniowo miejsce godne polecenia. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych